|
www.osiedleparkowe.fora.pl Forum osiedla Parkowe przy ulicy Dmowskiego w Ożarowie Mazowieckim. Deweloper: INVEST SW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:41, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
planowane stawki dla bloku 70A na 2012
5,27/mkw mieszkania plus 61,31pln za miejsce garażowe....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:59, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
harasim napisał: | Ekhm, to czy ja dobrze rozumiem (czytam)?
Do tej pory płaciliśmy 6,75zl za metr oraz 57,44zl za parking podziemy.
Teraz wg. propozycji ma to być odpowiednio 2,91zł za metr i 55,46 za podziemie.
Tak czy inaczej to mocno obniża miesięczne koszty czynszu, ale jak rozumiem trzeba bedzie doliczyć do tego koszty zaliczek w mediach obliczane od 1 czerwca br. indywidualnie dla każdego z lokali.
|
Hmm - a to co napisałem wcześniej? Tzn co oznaczają te "planowane stawki" w piśmie od Pana Gruszki w odcinku "Projekty uchwały na zebranie..." w Uchwale nr 8 w § numer 2 (cytuje):
Kod: | Zatwierdza się miesięczne opłaty zaliczkowe na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej w wysokości:
a) 2,74 zł miesięcznie za 1m.kw. powierzchni lokali w budynku 70,
b) 2,91 zł miesięcznie za 1m.kw. powierzchni lokali w budynku 70a,
c) 44,33 zł miesięcznie od miejsca postojowego w garażu w budynku 70,
d) 55,46 zł miesięcznie od miejsca postojowego w garażu w budynku 70a,
e) 10 zł miesięcznie od naziemnego miejsca postojowego |
No więc jakie to stawki w końcu będą? Te powyższe trzeba o coś powiększyć? Pisałem już, że o zaliczke na media (woda, ogrzewanie) ale skąd Tobie wyszły wyższe kwoty?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harasim_lok46 dnia Czw 13:00, 22 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:12, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w tej dużej tabeli pt. "Plan gospodarczy Wspólnoty Mieszkaniowej Dmowskiego 70 i 70a na rok 2012" masz wyszczególnione wszystkie składniki w rozbiciu na budynki i na lata 2011 i plan na 2012. Ostatni wiersz zawiera sumy, które w zasadzie są dla nas najistotniejsze.
faktycznie podstawa stawki bez zaliczek na media to 2,91pln dla budynku 70A, ale faktyczna stawka, którą należy pomnożyć przez metraż mieszkania to 5,27pln (suma koszty nieruchomości+media dla lokali+fundusz remontowy)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:27, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuje! W koncu mam w tym jasność.
No więc oznacza to, że spadek cen nie jest za wysoki, do tego wzrosła opłata za parking? Co prawda tylko o kilka złotych więc to nie masakra ale zawsze jakąś podstawę na takie wyliczenie trzeba by poznać.
Do tego nie rozumiem co znaczy w wypowiedzi Pana Gruszki "na wyraźną prośbę Właścicieli miejsc postojowych w garażu z budynku 70"?
To można prosić i wtedy będzie taniej czy jak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harasim_lok46 dnia Czw 13:38, 22 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:45, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
mało tego
plan kosztów miesięcznych przy poprzednich stawkach wyniósł 37965,07pln/miesiąc - czyli tyle kasy zbierali miesięcznie, a wydatki miesięczne wyniosły średnio 27227,91pln czyli średnio zostawało miesięcznie 10 000pln ?? gdzie jest ta kasa?? czy w związku z taką nadpłatą nie powinno być wyższe wyrównanie kosztów ??
Kolejna sprawa jest taka, że budynek 7o owszem nie ma windy, ale jak wygląda stosunek powierzchni korytarzy i holi do ilości mieszkań ?? może powinni płacić więcej za utrzymanie czystości w takiej sytuacji ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:59, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
No wlasnie - tam hole są większe z uwagi na brak windy chociażby.
Metrażowo mieszkania są na tym samym poziomie - tak sie wydaje.
Natomiast jak mówiłem - niech pierwszy blok płaci jak najmniej - w końcu to dobrze, tylko dlaczego ten nasz ma płacić takie stawki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:09, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Suma sumarum chodzi o to aby mksymalnie obniżyć czynsze przy maksymalizacji jakości utrzymania, bez względu na blok. W tej chwili moim zdaniem 5000pln/miesiąc za administrowanie to ogromna kwota, 59 000 rocznie, to prawie tyle ile utrzymanie porządku na całym osiedlu przez cały rok....
Czekam na konkurencyjne oferty z innych firm dla porównania. Mam nadzieję, że dostanę je przed zebraniem.
Innym rozwiązaniem jest powołanie zarządu w składzie mieszkańców - 3 osoby i wtedy zatrudnia się jedną osobę administratora za np 1500pln/miesiąc - 40 000pln zostaje we wspólnocie a to wystarczy na np media w częściach wspólnych na 2!!! lata (18 000pln rocznie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:59, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Popieram ten rozsądny głos
Sam znam Administratora, który zarządza budynkami na Floriana w Ożarowie - jego wynagrodzenie oscyluje wlasnie w okolicach 1 500 miesięcznie.
Nie chcialbym żebyśmy zapominali także o inwestycjach, które warto by jak najszybciej wykonać jak otwierana zdalnie brama wjazdowa, słupki przy chodnikach, kosze na śmieci na terenie osiedla... na to też musimy mieć pieniądze, dlatego warto oszczędzać na czym się da a rzeczywiscie 5 000 miesięcznie to troche kosmos za taką pracę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:39, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w programie zebrania jedną z pierwszych uchwał jest absolutorium dla obecnego zarządu, zatwierdzenie wydatków za 2011 i planu na 2012. Mamy zbyt mało czasu i bardzo niewielu sąsiadów zainteresowanych tematem, żeby cokolwiek w tej chwili zmienić.
Może jakieś przedzebranie w garażu skrzyknąć ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:59, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co ja wiem, to każdy jest zainteresowany obniżeniem kosztów utrzymania (czynszu). Oczywiscie nie możemy schodzić z jakości ale na dzień dzisiejszy obecna jakość chyba nas za dużo kosztuje. Zreszta widać po nadwyżkach, że chyba to prawda.
A co do zebrania - to musi być na nim jakaś okreslona liczba mieszkańców by coś przegłosować? Jakaś frekwencja?
Wspólne spotkanie gdzieś przed zebraniem popieram i deklaruje obecność - może łatwiej będzie potem rozmawiac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:07, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
80% mieszkańców musi być obecnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:27, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ups, to o to może być naprawde trudno...
Wszedzie sa powyklejane ogłoszenia, ja zabiore kogo się da
Ale jak już nawet padnie wniosek i go przegłosujemy, ten o zmiane Zarządu, to najpierw musimy mieć kandydatów od siebie. A jak takich wybierzemy i czy będą chętni skoro jak widać niewiele osób to w sumie interesuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:36, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
i na takiej sytuacji jak nasza, gdzie sąsiedzi się jeszcze nie znają i nie bardzo interesują wspólnymi sprawami korzystają firmy takie jak Market Mieszkaniowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:42, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
trzeba może któregoś wieczora przed zebraniem przejść po sąsiadach i zaprosić do garażu na pogadankę, albo napisać ogłoszenie, że w niedzielę wieczorem zbiórka w garażu 70A na pogadance i zobaczymy kto przyjdzie.
Obgadamy stanowisko i sprawdzimy ile tak na prawdę osób jest zainteresowanych.
Czasem jest tak, że nawet lepiej jak jest mniejsze grono do rządzenia, bo jest lepsza decyzyjność, w osoby zaangażowane w zarządzanie działają przecież również w swoim dobrze pojętym interesie.
We wspólnocie na bemowie przy fortach bema mieliśmy trzech mieszkańców jako zarząd i zatrudnialiśmy administratora. osiedle dopieszczone, usterki usuwane natentychmiast i czynsz...... razem z garażem 7pln/mkw (a to jeden z droższych rejonów warszawy).....na osiedlu ochrona, dwie bramy+dwie budki+ekipa utrzymania zieleni, jak padał śnieg to środku nocy przyjeżdżali i odśnieżali żeby na rano był błysk....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SUNSHINE dnia Czw 16:47, 22 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skiter
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:30, 22 Mar 2012 Temat postu: Skiter |
|
|
Witam wszystkich. Śledzę na bieżąco Wasze uwagi i są one mi bliskie. Zebranie jak najbardziej jestem za tym by w niedziele zwołać wszystkich do garaży i wymienić się uwagami dotyczącymi rozliczenia i administrowania naszego osiedla. Warto również poruszyć problem usterek oraz tempo ich napraw oraz dyplomatyczne i wymijające odpowiedzi Pana Gruszki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:38, 22 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ok. Fajnie, że są chęci.
W takim razie proponowałbym założyć nowy temat. Sprawdzimy ile osób z tego Forum może przyjść w niedzielę wieczorem na spotkanie i dogadanie wspólnego stanowiska.
Uściślimy też dokładnie godzinę i miejsce spotkania no i może zmobilizujemy się do poinformowania o tym jak największej ilości sąsiadów, którzy jeszcze tutaj do nas nie dotarli.
Jaka godzina Wam pasuje? np 20:00? Garaże? Może gdzieś na zewnątrz? Świetlicy żadnej nie mamy niestety więc będziemy działać w podziemiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skiter
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:47, 22 Mar 2012 Temat postu: Skiter |
|
|
Niedziela jest dobra tylko trzeba wziąć pod uwagę że tego nie obgadamy w kilka minut.Wydaje mi się, że na coś takiego trzeba poświęcić minimum godzinę. Garaże są duże więc myślę, że w 70A będzie EXTREME ale przynajmniej integracja zakwitnie i osiedlowe sąsiedzkie życie:)
20 mi pasuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł_lok3
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:50, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
też mogę się pojawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:55, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
na 17.30 mam imprezkę rodzinną, ale na 20 powinnam się wyrobić ) może walniemy po ogłoszeniu na każdej z klatek ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:37, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ok. zaraz założe temat żeby wszystkie ustalenia były widoczne w osobnym wątku.
Mi co prawda też wypadła mała wizyta z synem u rodziny ale na tę 20:00 też na pewno się wyrobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|