|
www.osiedleparkowe.fora.pl Forum osiedla Parkowe przy ulicy Dmowskiego w Ożarowie Mazowieckim. Deweloper: INVEST SW
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SUNSHINE
Gość
|
Wysłany: Pon 15:30, 27 Lut 2012 Temat postu: zebranie w marcu 2012 |
|
|
Proponuję ustalić przed zebraniem listę tematów i propozycji usprawnienia działania administracji.
Co wy na to, można by poruszyć na forum sprawy do przegadania ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:46, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
Bardzo dobra koncepcja.
Słucham Twoich propozycji.
Z mojej strony priorytetowe sprawy:
- trzeba coś zrobić z bardzo niedobrą, twardą wodą na naszym osiedlu. Nie sądziłem, że może to tak przeszkadzać, ale wg ekspertyz nasza woda jest naprawde niskiej jakości.
Wiem, że można kupić specjalny filtr, który bedzie na osiedlu filtrował cała wode przed wpuszczeniem jej do mieszkań. Nie znam kosztów.
- Brama wjazdowa. Chodzi o nasze bezpieczeństwo! Nie wyobrazam sobie, że jestem w domu sam, wzywam Pogotowie bądź straż pożarną i jeszcze muszę otwierać im bramę w trakcje zagrożenia. Chodzi o nasze dzieci, osoby starsze, o nas.
Trzeba zrobić system otwierania bramy. Znam mocno temat - zdalny nie wchodzi w gre - założenie go jest dość drogie plus obarczone pewnymi niebezpieczeństwami związanymi z brakiem wglądu w zachowanie bramy po otwarciu jej w trybie zdalym.
Jest o wiele prostsze i o wiele tańsze rozwiązanie. Szczegóły mogę przedstawic na jakims zebraniu.
- Parkowanie samochodów na chodnikach przy drugim bloku - z tym trzeba cos zrobic,
- Kontener ze smieciami przy drugim bloku. Juz dawno powinien zniknąć, płacimy za jego wynajem a juz dawno wiekszosc z nas sie poremontowała. Do tego, nie wiedziec dlaczego, duużo osob wyrzuca tam śmieci spożywcze co, po pierwsze nie wyglada dobrze, po drugie w cieplejszy dni bedzie nie do wytrzymania itd.
- znacie dokładny termin zebrania w marcu?
- Mam nadzieję, że ze znaczym wyprzedzeniem otrzymamy od Administratora wyliczenie kosztów oraz ich analizę, by przygotować sie do zebrania.
Chyba tyle na szybko.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harasim_lok46 dnia Pon 15:57, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:51, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobre wątki,ja bym dorzuciła sprawę wysokości czynszu, który wynosi w tej chwili za mkw tyle co na Bemowie !!! o pensji administratora nie wspomnę...
zebranie ma być podobno 26/03/2012, więc w zasadzie za moment powinniśmy mieć w rękach rozliczenia....
Rozwiesiłam ogłoszenia o forum, ale z drzwi wyjściowych z garażu zniknęły.... dobrze gdyby zgadali się mieszkańcy wszystkich klatek.
Temat czynszu poruszają sąsiedzi w luźnych rozmowach "podklatkowych".
Dorzuciłabym jeszcze sprawę oświetlenia klatek - może się palić co druga lampa i ogrzewania w garażu - wystarczyłoby utrzymanie około 10st. - nie musi być 17st !!! to kosztuje ogromne pieniądze.
A i jeszcze super trafione umiejscowienie włącznika do otwierania furtki - ktoś chyba wyjątkowo inteligentny to wymyślił....bardzo trafiony pomysł.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:07, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tak, prawda.
Czynsz powinien znaleźć się tutaj na jednym z głownych miejsc.
Natomiast musimy koniecznie zobaczyć pełne rozliczenie by mieć argumenty w rozmowie i sprawdzić co ile kosztuje i czy na niektóre rzeczy nie wydajemy zbyt wiele lub z których ewentualnie możemy zrezygnować.
Fajnie, że rozwiesiła Pani informacje o forum na klatkach - czy to tylko w drugiej klatce te ulotki sie znalazły czy w obu blokach? Ja też dziś dodrukuje kilka zawiadomień i porozwieszam gdzie można.
Na razie jak widać, tłoku tutaj nie ma, ale może z czasem jakaś rozmowa w szerszej grupie się wywiąże.
Co do przycisku na furtce - powiem szczerze, że jeszcze go nie używałem - coś z nim nie tak?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Gość
|
Wysłany: Wto 18:23, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
oto mail w sprawie rozliczenia i zebrania:
Witam
Szanowny Panie Michale.
Na zebraniu Wspólnoty które odbędzie się 28 marca podjęte zostaną przez
Państwa uchwały dotyczące przyjęcia Regulaminu rozliczania mediów. Jeżeli
Państwo nie będą wnosić specjalnych uwag do przyjętej procedury rozliczania
zawartej w Regulaminie, rozliczenie nastąpi zaraz po Zebraniu Wspólnoty.
Rozliczenie musi być na podstawie Regulaminu poprzedzone Uchwała Wspólnoty
przyjmującej zasady rozliczania.
Proszę o chwilę cierpliwości. Będzie to pierwsze spotkanie Właścicieli,
będzie podejmowanych szereg ważnych dla Wspólnoty uchwał. Serdecznie
zapraszam
Pozdrawiam
Janusz Maciej Gruszka - Zarzadca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:24, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A jakieś szczegółowe podsumowanie wydatków/budżetu Pan Gruszka Ci wysłał Michale?
Czy wiesz czy je otrzymamy a jeśli tak to kiedy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:17, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Rozmawialem wczoraj z naszym Administratorem o dwóch sprawach:
- parkowaniu mnóstwa samochodów (także ciężkich) przed drugą klatką bloku. Niestety zbyt długo te nasze chodniki (i krawężniki) z kostki nie wytrzymają takiego obciążenia. Nie trzeba też dodawać, że w ciągu dnia przejść np wózkiem z dzieckiem chodnikiem nie ma szans, bo 3/4 powierzchni jest zajęte przez samochody.
Żadne rozmowy z kierowcami nie przynoszą skutku. Może dobrym rozwiązaniem byloby postawienie co jakiś metr niskiego, grubszego słupka oddzielającego drogę od chodnika.
- Rozliczenie. Każdy z nas otrzyma osobiście od Pana Gruszki pełne rozliczenie, najpóźniej na tydzień przed zebraniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michał
Gość
|
Wysłany: Sob 18:24, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawa parkowania na chodniku wymaga jakiegoś rozwiązania i to szybko. Też poruszałem temat u administratora. Słupki - dobry pomysł. Już teraz chodnik jest pofalowany jak harmonijka. A niektórym nawet nie przeszkadza parkowanie zaraz przy wjeździe do garażu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lokomotywa
Gość
|
Wysłany: Wto 21:20, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich,
Dołączam się do forum.
1. Co do przycisku otwierania furtki- proponuje ją całkowicie zdemontować wyjdzie na to samo a będzie taniej...
2. Jeżeli chodzi o parkowanie to myślę że Straż Miejska będzie zadowolona z łatwego przychodu- wystarczy zadzwonić 22 721 26 51, wejdą bez problemu bo furtka wiadomo jak działa;
3. Przy okazji chodnika- zapadanie się to moim zdaniem wynik oszczędności developera- w całej warszawie w miejscach gdzie możliwe jest parkowanie na chodnikach kostka się nie zapada- a u nas no cóż..
4. Osobiście dodam jeszcze że denerwuje mnie chodzenie na skróty do śmietnika przez trawnik pomiędzy blokami;
5. Podoba mi się postawa osób które sprzątają po swoich pupilach- Ci którzy tego nie robią proszeni są o branie z nich przykładu.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klaudia
Gość
|
Wysłany: Wto 11:06, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
może oprócz słupków warto by też pomyśleć o kilku śmietnikach... na pewno będzie łatwiej właścicielom czworonogów sprzątać po nich... można by pomyśleć o tabliczkach wzdłuż naszego osiedla, bo od ulicy też kupa na kupie......
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:23, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiscie dobry pomysł z koszami na śmieci. Przydadzą się na pewno nie tylko włascicielom zwierząt; jak się zrobi cieplej więcej czasu będziemy spedzać poza domem więc warto o to już teraz zzabrać by było jak i gdzie wyrzucać "małe śmieci".
W sprawie rozliczenia, które teraz nas chyba dotyczy najbardziej zakładam nowy temat tutaj:
http://www.osiedleparkowe.fora.pl/parkowe-sprawy-osiedlowe,2/sprawozdanie-finansowe-wspolnoty-za-2011-rok,9.html#35
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez harasim_lok46 dnia Wto 11:32, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
salka
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lok. 54 Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:14, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, po przeczytaniu dokumentacji od p. Gruszki rzuciły mi się w oczy dwie sprawy (nie omawiam kwestii sprawozdania finansowego, zrobię to w oddzielnym wątku):
Sprawa I odnosi się zadaszenia balkonów ostatnich kondygnacji.
Osobiście nie mam nic przeciwko, z tym że zgodnie z projektem uchwały nr 12 koszt robót budowlanych wykonania zadaszenia oraz koszt konserwacji będą ponosić jedynie właściciele lokali zlokalizowanych na ostatniej kondygnacji, ale już koszt wykonania projektu oraz postępowania administracyjnego i nadzoru budowlanego pokrywać ma cała wspólnota ( pkt. 2 uchwały). Osobiście uważam, iż koszt projektu oraz koszty administracyjne z tym związane również powinni pokrywać jedynie zainteresowani, nie zaś wszyscy. Do tego moje pytanie odnośnie ewentualnych kosztów napraw, które nie są w żadnym punkcje sprecyzowane, kto ma je ponosić wszyscy, czy tylko właściciele lokali z ostatniej kondygnacji.
Sprawa II odnosi się do zabudowy i użytkowania powierzchni części wspólnej tj. korytarzy. Szczerze mówiąc nie umiem sobie tego wyobrazić. Rozumiem, iż nie posiadając schowków ani piwnic większość mieszkańców ma problem z przechowywaniem rzeczy ( sama nie cierpię na nadmiar wolnego miejsca), ale obawiam się, że za kilku lat nasze korytarze będą przypominały labirynt obudowany różnego rodzaju "lepiankami". Jeśli już jest to konieczne zastanawiam się, czy do wykonania takiej zabudowy nie powinna być także wymagana zgoda właścicieli lokali zlokalizowanych najbliżej planowanej zabudowy(np. właściciele lokali z danego korytarza). Ja np. uważam, iż na moim korytarzu nie ma miejsca na coś takiego i nie była bym zachwycona gdybym przez czyjąś „dobudówkę” musiała przeciskać się z wózkiem do drzwi mojego mieszkania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klaudia
Gość
|
Wysłany: Wto 15:28, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ad. pkt 1 - bardzo słuszna uwaga, osobiście nie doczytałam tego punktu aż tak wnikliwie, ale dobrze, że wśród nas są tak wnikliwi sąsiedzi )
co do zabudowy korytarzy, to mniemam, że chodzi jedynie o mieszkańców północno-zachodniej ćwiartki, gdzie zabudowa powierzchni przylegającej do ich drzwi nie spowoduje zwężenia ciągów komunikacyjnych na klatkach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harasim_lok46
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:36, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Super - mamy kolejne pkt wymagające wyjaśnienia lub doprecyzowania.
Rzeczywiscie musimy popracowac na spotkaniu nad tym by było to wszystko jak najmocniej precyzyjnie okreslone ale też dostępnie i jak najprościej się da, by z tego potem móc korzystać.
PS. Fajnie, że mamy tu coraz wieksze zainteresowanie tematem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł_lok3
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:17, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mnie z kolei drażni sposób parkowania samochodów na miejscach parkingowych a mianowicie powinny być parkowane tylko i wyłącznie przodem do budynku. Smród spalin oraz dźwięk silnika przy otwartym oknie jest uciążliwy dla mieszkańców parteru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamilaMaciej_lok69
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:13, 25 Mar 2012 Temat postu: Oświetlenie z czujnikiem ruchu przy wyjściu z windy |
|
|
Rzecz drobna, ale wpisuje, żeby nie umknęło. Chodzi o zamontowanie oświetlenia z czujnikiem ruchu przy wyjściu z windy i przejściu do garażu. Koszt niewielki, a rozwiązanie bardzo ułatwia życie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|